Tommys

Sexuell anarki breder ut sig

 
 
I spåren av Pridehysterin, förväntas alla sexuella läggningar accepteras av alla. varför då förvånas över konskvenserna . i den sexuella och moraliska anarki som uppmuntras, kommer allt fler att utsättas för övergrepp och trakasserier i någon snedvriden uppfattning om sahällsacceptans. vidga Nollacceptansen till att omfatta även de som uppmuntrar till detta. Jag förstår att jag kommer att få  en hel del  påhopp efter detta mitt utnyttjade av grundlagsskyddade rätt; att uttrycka mina åsikter samt  torgföra dem. :en jag står för mina åsikter och vill bidra till att oskyldiga  inte leds på farliga vägar
jag delar gärna med mig av den högsta vishetens ord: MATTEUSEVANGELIET 18:6 6Men den som förleder en av dessa små som tror på mig, för honom vore det bättre att en kvarnsten hängdes om hans hals och han sänktes i havets djup. jag vill bifga ytterligare ett vishetens och livets ord:
https://www.apg29.nu/index.php?artid=8132
låt mig dela ytterligar ord från visheten:https://www.apg29.nu/index.php?artid=8132 ch vi har lärt känna den kärlek som Gud har till oss och tror på den. Gud är kärlek och den som förblir i kärleken förblir i Gud, och Gud förblir i honom. (1 Joh 4:16)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: